10 ribu hits…

Buat pertama kalinya setelah  dua tahun   blog ini dicipta, minggu ini pengunjungnya mencapai angka 10 ribu hit yang membuka dan membaca coretan merapu ini.

10 ribu bukannya angka yang besar, tetapi aku cukup gembira kerana mencapai angka ini, terus terang, aku tidak suka sangat rating blog ini tinggi kerana tulisan dalam blog ini banyak menyentuh my diari.

So aku cuba seboleh-bolehnya tidak mengwar-warkannya Ia dibuat hanya untuk seronok2 selain menulis perkara yang bagi pandangan mata aku menarik untuk dikongsi , selain itu ia merupakan sebuah cacatan kepada perkara yang tidak mampu berkongsi kepada seseorang.

Oleh itu, coretan ini dibuat seperti sebuah diari ringkas bergambar. Kadang-kdang ia menjadi tempat untuk melepaskan perkara yang kusut.. Sebab itu, aku tidak suka sangat menghebahkan kewujudan blog ini.

Namun kepada kawan-kawan yang membaca ruangan merapu ini, terima kasih diucapkan…. Semoga aku mempunyai masa yang lebih untuk mencoretkan sesuatu yang lebih bermakna dimasa hadapan.

MZB: Masih banyak benda yang aku mahu buat!!!

Categories: Uncategorized | Leave a comment

Post navigation

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

