Why do thiss??

Kata-kata ini betul-betul membuatkan kadang-kadang aku tersenyum sorang-sorang
malah boleh dibawa ke alam mimpi jika tak dapat dikontrol…

Apa kenyataannya??..erm.. ada plak orang yang mengatakan aku ni jenis manusia yang  tak
boleh kuar ‘date’ngan pompuan.. jika nak kuar sekalipun kena bawak orang ketiga…
gamaknyee islamik  tang-tang bunyinyeee aku ni…

Bagi mereka yang betul-betui mengenali aku khususnya orang yang pernah digelar insan
istimewa akan menganggap itu kenyataan “luar biasa” malah, boleh ia boleh dimasukkan dalam
“Malaysia buku 5 of Record”…

Jangan plak ada yang senyum- senyum kambing..

Mungkin Sekali imbas kenyataan itu ada kebenarannya berdasarkan perbuatan dan tindakan aku terhadap satu dua kes..ermm. yaa betul ada kalanya aku mengambil sikap negatif untuk keluar berdua walaupun atas title kawan..tetapi untuk tidak menyakit hati atau menjaga perasaan orang aku akan ajak mana-mana rakan untuk “join together”.

Why do this???.. erm. setiap perbuatan dan tindakan diambil mempunyai alasan…tapi tidak perlu nak dihuraikan satu persatu khususnya pendekatan   “bumi diatas dan langit dibawah” sejak 4-5-6 dan 7-8 bulan nii….

Apa yang pasti.. aku bukanlah orang yang “regik” dan masih lagi seperti biasa…  cuba sedaya upaya untuk memuaskan hati sesiapa sahaja dan  tidak menyakiti hati dan perasan  orang yang berada disekeliling  walaupun kekadang  merasakan ianya langkah yang “memenatkan”!!!!!…

MZB:Cuba terus ketawa dan ketawa……………………………………..wakakakak

Categories: Uncategorized | Leave a comment

Post navigation

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

