Teman jika hari ini aku gembira, sedarkan aku dengan amaran-maran allah,

Jika aku bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiyah pencipta, jika aku lemah tidak berdaya. Ingatkan lah aku dengan kehebatan syurga.

Jika antara kita ada antara kita tembok pemisah, ajaklah aku meleraikan segera, jika pernah hatimu terluka, luahkan agar aku berubah,

dan jika aku esok aku terjaga, iringla lah lenaku dengan kalungan doa, berjanjilah teman, ukhwah kita untuk selamanya,…………………

Categories: Uncategorized | Leave a comment

Post navigation

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

