sakit?

Saiful (baju puteh) satu ketika dahulu di rumah DSAI.

Hari ini, masuk hari ketiga perbicaraan Penasihat Parti Keadilan Rakyat(PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim yang dituduh mencucuk bontot si Saiful yang dikatakan sangat macho ni.. Dan ketiga-tiga hari kita dihidangkan dengan cerita dalam kelambu antara Anwar dan bekas pembantu peribadinya itu. Maka dibawa lah Saiful ke Kondominum di mana Anwar dikatakan meliwatnya sehingga tidak mampu membuang air besar selama dua hari. Perghh.. Tida kira sama ada dalam surat khabar, telivesyen ataupun rangkaian internet, hasil dari perbicaraan ini boleh aku simpulkan sebagai agak janggal di mata padangan orang Melayu. Baru tiga hari, aku dah tak sanggup nak baca apa yang didedahkan oleh mahkamah, aku tidak tahu kalau la perbicaraan ini berlangsung selama setahun…apa lagi yang didedahkan Perkataan-perkataan yang selama ini boleh didapati dalam majalah lucah ataupun ‘tape blue’ sekarang dapat dibaca dengan jelas, du…r., sakit…seluar dalam, air mani dan pelbagai lagi menjadi bahan perbicaraan. Lepas tak mustahil keluar pula perkataaan sedap…syok, nak lagii..dan bermacam-macam lagi.. sory kalau terlucah sikit. Dan semestinya aku tidak lah terlalu terkejut sekiranya ia belaku antara perempuan dan lelaki sebab itu lumrah.. tetapi ini laki dah lelaki…. Aku tidak tahu apakah ia berlaku sepertimana yang digambarkan. Adakah Anwar seperti itu, hanya tuhan sahaja yang tahu.. tetapi yang jelas ia adalah ‘jelik dan melekit’.

Categories: Uncategorized | 3 Comments

Post navigation

3 thoughts on “sakit?

  1. pelik kenapa sanggup mandi lah dulu,.. aku rasa script salah tu, klu dipaksa ok lah,..

  2. amnafeesa

    bukan x berminat nak ikut isu ni…tapi tekak ni dah rasa “luga” n nk termuntah dengan sstengah bhs yg digunakan.Hanya Allah jua yang mengetahui segalanya…

  3. zailani2u

    Pali, aku pun pelik gakk,, takkan si Saiful ni tak melawan… lagikan perempuan boleh terajang… konpius2….

    amnafeesa.. mula2 tak minat.. hehe,.takut lepas ni rindu kat anwar plak..bak kata saiful ‘Anwar my Idol”..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: