Kejernihan wajahnya melambangkan peribadinya

 

Terang-terang aku cakap, hari ini asiggment yang amat bertuah pada aku.. dapat berjumpa ‘face to face’ dengan ulamak terkenal Datok  Dr Haron Din memberi aku satu kepuasan yang nyata.

Ketika seisi wawancara

Ketika seisi wawancara

Bukan  berniat memperkecilkan mana-mana parti, tetapi  dapat menemuramah dan berbual dengan Timbalan Murshidul Am Pas  yang disegani ini  sesuatu yang sangat  berharga dan dijadikan kenangan berguna.

Ia lebih bernilai dari hadir  asigment PM atau mana-mana kenamaan luar negara, even mana-mana artis sekalipun,  hampir sejam menemuinya aku merasakan masa itu pantas berlalu,  tetapi apa yang pasti  boleh  la aku nyatakan Haron Din  merupakan seorang yang sangat mesra dan mudah didekati,

Haron Din
Haron Din

Untuk pengetahuan kekawan sekalian , Haron Din  mempunyai sebuah pusat perubatan  yang sangat terkenal yang mana ia  lebih memfokuskan penyakit yang tidak boleh diubati melalui rawatan biasa.ia dinamakan sebagai “Darul Shifa”. 

Tetapi “klinik’ peribadinya ini menerima sambutan yang sangat luar biasa, sehingga kaunter yang dibuka untuk mengambil nombor hanya dibuka beberapa minit sahaja macam goreng pisang panas. kalau lambat alamatnya anda perlu datang minggu hadapan.

 Apa yang aku boleh kata ialah pertemuan ini  sedikit sebanyak memberi satu gambaran  bahawa ilmu itu adalah sangat manfaat kepada  manusia, dengan ilmu itu seorang itu diangkat ke martabat yang lebih tingi.

Tetapi  aku sedikit terkilan kerana beberapa soalan yang secara peribadi aku nak utara tidak kesampaian apabila beliau perlu bergerak segera ke Langkawi.

Categories: Uncategorized | Leave a comment

Post navigation

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

