Mata aku tidak boleh tido..

 Gong madigong tuui. 3-4-5-6 dan 7 hari ini aku tidak boleh tido malamm.. setiap malam asyik tido kul tiga- empat pagi jee,, aku tutup mata.. dia buka balik,… aku tutup dia bukaaa, aku buka dia tutup, adoii laa…. tiga empat jam atas katil hanya dok merewangggggg.. apa yang aku fikir pun enggak tauuu………

Categories: Uncategorized | 8 Comments

Post navigation

8 thoughts on “Mata aku tidak boleh tido..

  1. makan jer ubat gegat….heh…

  2. teruterubozu

    ko banyak sgt berangan kot, jai?

  3. kadang2 apa yang kita fikir siang hari mampu membuatkan malam kita menjadi panjang, wal hal tiada satu pun yang boleh membawa satu penyelesaikan yang mampu membuatkan kita terlena dalam keadaan senyum…cuba saudara membaca surah2 al-quran kerana itulah sebenarnya ubat tidur yang paling mujarab amalan Rasulullah s.a.w

  4. zailani

    maybe laa,… tapi kekadang tidao dalam senyuman gakkk… siap gelak2 lagi…..bagusla kak wan sejak g esq ni……huhu

    • bila hati dah berbunga, tidur malam memang dalam senyuman….itu tanda anda sedang dilamun cinta, tapi awas!cinta boleh membuatkan kita buta untuk menilai kebaikan dan kesungguhan seseorang….oleh itu biarkan kita yang menguasai minda, bukan minda yang menguasai diri hingga terleka kita dibuatnya….

  5. zailani2u

    Tak der laa cintan-cintan kak wann.. nak bercinta ngan sape.. sape la nak kat kitaa ni kannn..huhu.. sedey palk ayat tu….

    Pasal “cinta boleh membuatkan kita buta’ ni no komenn la.. itu bergantung kepada orang orang kann, dari mana datang suami isteri tu kalau tidak dari cinta kan.. kan.. kan..tetapi yang semestinya yang pertamanya cinta kepada ilahi. tak gitu..

    • ada orang nak ko tak pandang, jangn pandang orang ngan mata kepala sebaliknya nilai ngan mata hati, pasti yang diihat itu cinta sejati. ahak.huhuhuhu
      memanglah, datangnya suami isteri daripada cinta, tapi cinta yang bagaimana?jgn lihat hasilnya sekarang, sebaliknya tgok lima atau 10 tahun akan datang…masihkah mereka bersama, masihkah mereka ketawa bersama, masihkah mereka menangis bersama?

  6. lensa journalist

    wink3
    ermmm agak2 tak leh tdo pasal tak dapat lepaskan rindu kot
    heehehe
    tak pun pasal tak basuh kaki
    antu dk main geli2 kat kaki tu
    toing3

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: