Terengganu yang sungguh sejuk.

Berada dua minggu ini di negeri ini betul-betul menguji kesabaran jiwa, raga dan baldi…mana tidaknya.. sepanjang berada di KT aku jarang- jarang sahaja keluar untuk asiggment

Bukan kerana bos tak lepas, tetapi tak ada asigmenttt……. Wahh  nak nangis aku,,, aku boleh kata kebanyakan story  HQ di sini  hampir 85 persen adalah follow-upp

Oleh yang demikian, tak mustahil setiap reporter menalefon orang yang sama setiap hari, malah kadang-kadang dua kali satu harii… tak ke lawak tuu.. 

Berlainan di KL, sampai asggemt tak leh  nak pergi kerana  terlampau banyak dan tidak cukup reporter. 

Rupa-rupa bukan aku sahaja yang tention malah wartawan-wartawan dari akhbar lain pun berkongsi perasaan yang sama…

Diorang pun pening kalauuu tiap-tiap hari dok buat story kat pejabat.

Hairan sungguh aku dengan  Kerajaan Negeri Terengganu ni…. diorang ni macam bersenang lenang je dengan anak bini…

Yang lebih pelik, sampai mesyuarat Exco pun nak buat dekat Kuala Lumpur.. tak paham sungguh aku…

Difahamkan senario ini terjadi selepas kekalahan BN pada pilihanraya di Kuala Terengganu 17 Mac lalu.

 Kesimpulannya Terengganu ni sejuk sesejuk angin dipantai  Rantau Abangg……

Categories: Uncategorized | 2 Comments

Post navigation

2 thoughts on “Terengganu yang sungguh sejuk.

  1. klu bg aku beik mu boomkan meeting exco kat KLtu, ckp pembaziran ja,…

  2. samsul said

    sabor jelah…….brpa lama lagi kat sana?awek ok? hee

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

