SPR OH SPR……….

Kalau ada sekeping duit palsu, takkan nak bakar semua duit YANG ADA-

Aku tujukan perkataan tersebut terhadap SPR yang sekali membuat keputusan mengejutkan apabila menarik balik pengunaan dakwat untuk dicalit kepada kuku pengundi. Entah kenapa SPR bertindak last2 minit sedangkan pilihanraya akan belangsung tidak lama lagi. Apa salahnya SPR mencuba kaedah tersebut. Belum cuba dah pun mengalah. Xkan kerana 4 orang orang yang disyaki membeli dan ingin menyalahgunakan dakwat tersebut. LEBIH 10 juta rakyat terpaksa memadamkan hasrat untuk menggunakan kaedah ini untuk pertama kali. Kalau rakyat India boleh.. kenapa kita tak bolehh..Mana nak letak dakwat yang sudah dibeli tu…bukan dua ringgit tu… Ini sekaligus menimbul syak wasangka orang ramai terhadap badan ini. Dulu tak fikir. Beli dakwat berjuta-juta, baru fikir. Macam (keputusan) membina jambatan bengkok. Aku bukan lah penyokong PAS atau pun BN. JAUH SEKALI PENYOKONG DAP. Aku hanya pemerhati yang menyokong jika betul tapi  mengutuk jika perbuatan itu salah.  PENING..PENING DAN PENING..             

Categories: Uncategorized | Leave a comment

Post navigation

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: